خدمات الکترونیکی کتابخانه های پردیس فنی در ایام کرونا اطلاعیه (۶)

۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۳ کد : ۱۸۵۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۹
ارائه خدمات کتابخانه های پردیس فنی بصورت آنلاین از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل انجام می گیرد:
خدمات الکترونیکی کتابخانه های پردیس فنی در ایام کرونا اطلاعیه (۶)

قابل توجه مراجعین کتابخانه های پردیس فنی

به اطلاع می رساند خدمات کتابخانه های پردیس فنی از تاریخ 21/01/1400 تا اطلاع ثانوی بشکل ذیل می باشد:

1. تمدید کتابهای امانتی به صورت الکترونیکی با دستورالعمل ذیل انجام می گیرد:

  • مراجعه به لینک آذرسا به نشانی https://lib1.ut.ac.ir:8443 ، در قسمت ورود با مشخصات احراز هویت مرکزی خود وارد سیستم شوید.
  • در قسمت پروفایل، لینک مدارک در دست امانت را کلیک کنید.
  • در پنجره باز شده برای هر کتاب در دست امانت در ستون عملیات تیک سبز رنگ را جهت ارسال درخواست تمدید کلیک نمایید.
  • صفحه باز شده را تایید کنید.

2. تسویه حساب کلیه مقاطع فقط با ارسال درخواست متقاضیان به ایمیل کتابخانه پردیس 2 به آدرس englib2@ut.ac.ir)) و کتابخانه پردیس 1 به آدرس englib@ut.ac.ir)) با دستوالعمل های ذیل انجام می گیرد:

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی می بایست فایلهای پایان نامه خود را در سایت google drive  به آدرس  https://www.google.com/drive آپلود کرده و لینک آن را به ایمیل کتابخانه ارسال نمایند.
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت ارائه فایل پایان نامه به موارد ذیل توجه فرمایند:

پایان نامه ارسالی باید شامل 6 فایل با مشخصات زیر باشد:

  1. نسخه کامل پایان نامه با فرمت word  همراه با گواهی دفاع امضاء شده و مهر تحصیلات تکمیلی و مهر دانشکده
  2. نسخه کامل پایان نامه با فرمت pdf
  3. فایل 15 صفحه اول پایان نامه  با فرمت ) word از اول بسم ا... تا پایان فهرست مندرجات)
  4. فایل 15 صفحه اول پایان نامه  با فرمت ) pdf از اول بسم ا... تا پایان فهرست مندرجات)
  5. زیپ شده فایل کامل پایان نامه با فرمت word
  6. زیپ شده فایل 15 صفحه اول پایان نامه به فرمت word

نکته: دانشجویانی که فایل پایان نامه آنهاLATEX   (لتکس) می باشد علاوه بر فایل های pdf، فقط باید چهار صفحه عنوان فارسی و لاتین و چکیده فارسی و لاتین  را به صورت word   به همراه فایل LATEX  (لتکس)  ارائه دهند.

- برای پرداخت جریمه کتابهای خود با مراجعه به بانک به شکل حضوری مبلغ جریمه را به شماره حساب 830100004001070103006825 IR_ با شناسه واریز از محل درآمد جریمه خدمات دانشجویی 359070174140103000000001701068 به نام تمرکز وجوه اختصاصی نزد بانک مرکزی واریز نمایید.

3. جهت استفاده از پایان نامه های الکترونیکی با مراجعه به آدرس https://lib1.ut.ac.ir:8443 ، 15 صفحه اول پایان نامه قابل مطالعه می باشد. خدمات مربوط به دریافت فایل الکترونیکی پایان نامه ها از طریق کتابخانه مرکزی دانشگاه به آدرس https://library.ut.ac.ir قابل انجام است.

همچنین امکان مطالعه رایگان پایان نامه ها از کتابخانه دیجیتال کتابخانه مرکزی به آدرس: utdib.ut.ac.ir فراهم گردید.

نحوه استفاده: جهت اتصال به شبکه دانشگاه (utvpn) به وب سایت کتابخانه مرکزی مراجعه فرمایید این امکان صرفا جهت مطالعه پایان نامه ها می باشد بعد از جستجو و ملاحظه عناوین پایان نامه، عنوان مورد نظر را انتخاب کرده و پیش نمایش را فعال نمایید. در پیش نمایش به جای 20 صفحه، کل صفحات قابل تورق و مطالعه می باشد.

هزینه فقط زمانی دریافت می شود که قصد دانلود پایان نامه را داشته باشید.

4. کلیه اطلاعیه ها و خدمات جدید کتابخانه از طریق سایت کتابخانه پردیس به آدرس  https://eng.ut.ac.ir/fa قسمت کتابخانه ها و کانال تلگرامی t.me/EngLib2 اطلاع رسانی می گردد.

5. جهت راهنمایی در خصوص دسترسی به مقالات و کتب الکترونیکی با ایمیل های کتابخانه مکاتبه نمائید.

englib2@ut.ac.ir)) کتابخانه پردیس 2 فنی

englib@ut.ac.ir)) کتابخانه پردیس 1 فنی

6. دانشجویانی که ضرورت در امانت و بازگشت کتاب دارند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 14:30  با شماره  61115107 کتابخانه پردیس 2  و شماره 61112854 کتابخانه پردیس 1 تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.